CASE – FLOORIFY

Meet Floorify, pionier in de productie en verdeling van rigide klikvinyl. Voor deze sterk groeiende marktspeler is video een cruciaal onderdeel van de communicatiemix. Daarom is Clementine al vanaf de beginjaren Floorify’s meedenkende videopartner, en dat voor een waaier aan producties.
Hoe zet je bijvoorbeeld op een speelse manier de opvallendste USP’s van vloeren in de verf? Vergeet die houterige infomercials maar – we haalden er onze professionele testers bij en lieten die vanzelf de eigenschappen van Floorify-vloeren ontdekken:
Floorify-vloeren zijn er om als klant zelf mee aan de slag te gaan, dus mogen duidelijke instructievideo’s niet ontbreken. De ervaring leert dat zowel korte tips als ‘A-tot-Z’-video’s erg gewaardeerd worden als ondersteuning na verkoop. We vatten de koe bij de hoorns en draaiden 15 instructiefilms in 4 draaidagen. Een uiterst efficiënte productie!
Tussendoor mocht een frisse mini-bite niet ontbreken. Zo creëerden we deze billboard voor het bouwprogramma VTwonen:
En waarom zou je niet het beste van twee werelden combineren? Onze collega’s bij Clementine Movies produceerden eerder al een krachtige video met duidelijke boodschap: Floorify blijft altijd in vorm. Clementine Bites maakte hiervan hapklare versies voor social media:
Een tweede samenwerking vond plaats bij de ‘No Magic Show’, een concept van Clementine Movies dat dankzij Bites ook in verschillende formats omgezet werd. Klaar om vanop verschillende platformen afgevuurd te worden!
Niets moet, veel kan. Kom dus gerust eens horen hoe Clementine Bites jouw bedrijfsverhaal audiovisueel kracht kan bijzetten.