CASE – BELLEWAERDE

Bellewaerde is één van onze Support-klanten, met als voordeel dat we bij hen kort op de bal kunnen spelen en flexibel video’s realiseren. De inhoud en het format variëren daarbij sterk:
Nieuwtjes/aankondigingen
Belangrijke aankondigingen, zoals de opening van Bellewaerde-park of aanloop naar het jaarlijkse Halloween-event, vraagt om een energieke videoboodschap die kijkers doet popelen om het park te bezoeken:
YouTube → Kids reporter
Voor Bellewaerdes YouTube-kanaal stuurden we er telkens een ‘kids reporter’ op uit, die verslag uitbracht van leuke pretparkweetjes en nieuwigheden. Deze luchtige minireportages leenden zich overigens meteen ook voor Facebook én gebruik in de klas.
Social media
Naast YouTube vraagt ook socialmediabeheer tijd – véél tijd. Maar met behulp van een slimme planning tijdens opnamedagen en ons steeds rijker wordende archief aan beeldmateriaal, kan Clementine Bites vlotjes Bellewaerde-content aanleveren voor Facebook- en Instagram-stories:
B2B
Clementine Bites, dat is ook eens verder denken dan je neus lang is. Bellewaerde maakte bijvoorbeeld van onze diensten gebruik om het park als eventlocatie op de kaart te zetten: